1. HABERLER

  2. HAYAT VE YAŞAM

  3. İDO Sirkeci Harem Arabalı vapur ücreti 2019 - Sirkeci Harem Arabalı vapur saatleri
İDO Sirkeci Harem Arabalı vapur ücreti 2019 - Sirkeci Harem Arabalı vapur saatleri

İDO Sirkeci Harem Arabalı vapur ücreti 2019 - Sirkeci Harem Arabalı vapur saatleri

İDO Sirkeci Harem Arabalı vapur ücreti ve Sirkeci Harem Arabalı vapur saatleri sorularının yanıtı araştırılıyor. 23 Mayıs 2019 tarihi itibariyle İDO'nun resmi sitesinden edindiğimiz bilgileri aktaracağız.

A+A-

Sirkeci Harem arabalı vapur hattı, İstanbul Boğazında Sirkeci iskelesi ile Harem iskelesi arasında İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) tarafından işletilen arabalı vapur seferleridir.

İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) Sirkeci-Harem feribot ücretleri hakkında merak ettiklerinizi İdo Çağrı Merkezi: 0850 222 44 36'dan da alabilirsiniz.

İDO Sirkeci Harem Arabalı vapur ücreti 2019

Harem - Sirkeci / Sirkeci - Harem Arabalı Vapur ücretleri 23 Mayıs 2019 tarihi itibari ile hazırlanmıştır.

Yolcu Tam Bilet ücreti: 2,60 TL
Yolcu Öğrenci ücreti: 1,25 TL
Yolcu İndirimli ücreti: 1,85 TL
Bisiklet ücreti: 2,60 TL (Yolcuyla birlikte)
Motosiklet ücreti : 6,00 TL
Otomobil ve Jeep ücreti: 13,00 TL
Minibüs, Midibüs ücreti: 18,00TL
Minivan/Panelvan ücreti: 25,00 TL
Otobüs ücreti: 35,00 TL
N1 Araç azami yükü 3,5 tonu aşmayan: 30,00 TL

KAYNAK: https://www.ido.com.tr/importantinfo-new#ucret-tarifesi

do-sirkeci-harem-arabali-vapur-ucreti-2019.jpg

Sirkeci Harem Araba Vapuru Saatleri (Hafta İçi):

Sirkeci - Harem Arabalı Vapur saatleri  ( Sirkeci -Harem / Harem - Sirkeci) hafta içi her gün 05:30 - 23.00 saatleri arasında yapılıyor. Buna ek olarak yoğunluğa bağlı olarak bazen ek seferler konulabiliyor

Sirkeci Harem Araba Vapuru Saatleri (Hafta sonu):

Hafta sonunda ise 07.00 ile 22.00 arasında seferler yapılmaktadır.

İDO Sirkeci Harem Arabalı vapur ücreti iade mümkün mü?

Gişelerden bilet alındıktan sonra, iadesi mümkün değildir. ( Ücret iadesi sadece seferin iptal edilmesi durumunda yapılır. )
Otomobil tarafından çekilen her cins otomobil veya römorkun aksı, fazla aks olarak kabul edilir.
Yolcu taşımaya özgü araç sınıflarında aracın ön veya arkasında taşınan eşyanın taşması halinde 1 metreye kadar olanlar 1 fazla aks, 1 metreden uzun olanlar 2 fazla aks kabul edilir.

Arabalı Vapurlarda gaziler ve şehit yakınlarından "kart sahibi" olanlar, (Anne, baba, kardeş, eş ve çocuklar) ücretsiz geçiş hakkına sahiptir.

Engellilerin yanlarındaki refakatçiler ise sadece Sirkeci-Harem hattında ücretsiz faydalanabilmektedir. Diğer hatlarda ücret ödemek zorunda.

Arabalı Vapur hatlarında, 6-24 yaş arası öğrencilere yüzde 15; basın kartı sahiplerine yüzde 15 ve 65 yaş üstü vatandaşlara yüzde 15 indirim yapılmaktadır.

İDO Sirkeci Harem Nasıl bilet satın alabilirim?

• www.ido.com.tr adresimizden kredi kartınızı kullanarak,

• 7/24 ulaşabileceğiniz 0850 222 44 36 ve 444 44 36 numaralı çağrı merkezimizden kredi kartınızı kullanarak

• İDO Mobil uygulaması üzerinden kredi kartınızı kullanarak,

• İDO terminallerimizdeki gişeler ve acentelerimiz aracılığı ile biletinizi satın alabilirsiniz.

Bilet satış kanalına göre hizmet bedeli alınma sebebi nedir?

Bilet fiyatlarına dahil olan hizmet bedelimiz, şeffaflık ilkesi gereğince yeni satış sistemimizde bilet fiyatlarımızdan ayrıştırılmıştır.

Kullanmakta olduğumuz teknolojinin ve sunmakta olduğumuz hizmetin devamlılığını sağlayabilmek adına bilet satın alınırken verilen hizmetlerin karşılığı olarak bilet ücretlerine hizmet bedeli eklenmektedir. Koltuk başına alınan hizmet bedeli ise, satış kanallarının özelliklerine göre farklılık göstermektedir.

Dış hat bileti alırken neden tüm yolcuların ad, soyad ve doğum tarihi bilgileri isteniyor?

Denizcilik Müsteşarlığı ‘’Yolcu Gemilerinin Emniyetine ve Gemilerdeki Yolcuların Kayıt Altına Alınmasına İlişkin Yönetmeliği’’ kapsamında dış hat bilet alımlarında misafirlerimizin adı, soyadı, cinsiyeti, uyruğu ve doğum tarihi bilgilerinin alınması gereklidir.

Dış hat seferine ait biletimi benim yerime başka bir yolcu kullanabilir mi?

İsminize düzenlenen biletiniz başka bir yolcu tarafından kesinlikle kullanılamaz.

Bilet rezervasyonu yapabilir miyim?

Bilet satış kanallarımızdan rezervasyon işlemi yapılmamaktadır.

En fazla kaç kişilik bilet alabilirim?

Tek seferde en fazla 10 kişilik bilet alabilirsiniz.

Toplu bilet satın alabilir miyim?

10 kişi ve üzerindeki biletlemeler grup bileti olarak kabul edilmektedir. Grup bileti taleplerinizi [email protected] eposta adresimize iletebilirsiniz.

Biletime ek hizmet/servis ekleyebilir miyim?

Biletinizi satın alırken ek hizmet olarak sunduğumuz “Seyahat Sağlık Sigortası” hizmetimizi de işleminize ekleyebilirsiniz.

İnternet sitenizden sefer saatine ne kadar süre kala bilet alabilirim?

Sefer kalkış saatinize en az 30 dakika kala bilet satın alma işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Gidiş-dönüş farklı rotaları seçerek bilet alabilir miyim?

Bilet satın alma işlemlerinizde gidiş ile dönüş rotanızı birbirinden farklı olarak işaretleyip işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Örneğin; Bandırma’ya gidip Bursa’dan dönüş yapabilir veya araçlı gidip yaya olarak dönebilirsiniz.

Biletimi bir üst sınıftan alabilir miyim?

“Sınıf Değiştir” özelliğimiz ile www.ido.com.tr web sitemizden, terminallerimizdeki gişelerimizden ve sefere katıldıktan sonra 7/24 ulaşabileceğiniz 0850 222 44 36 ve 444 44 36 numaralı çağrı merkezimiz aracılığı ile ücret farkını ödeyerek, aynı sefer içerisinde ekonomi sınıfı biletinizi, Business sınıfa yükseltebilirsiniz.

KART/ÖDEME İŞLEMLERİ

Çağrı merkezi üzerinden müşteri temsilcisine kart bilgilerimi söylemeden ödeme yapabilir miyim?

7/24 ulaşabileceğiniz 0850 222 44 36 ve 444 44 36 numaralı çağrı merkezimiz ile yapacağınız görüşme sırasında müşteri temsilcimiz aracılığıyla sesli yanıt sistemine bağlanabilir ve kart bilgilerinizi tuşlayarak ödeme işleminizi yapabilirsiniz.

Döviz ile bilet satın alabilir miyim?

Ödemelerinizi sadece TL para birimi üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Biletimin ödemesini banka havalesi ile yapabilir miyim?

Banka havalesi ile ödeme işleminizi gerçekleştirememekteyiz.

Kredi kartı bilgilerimi kaydedebilir miyim?

Evet, kredi kartı bilgilerinizi kaydedebilirsiniz. Sea&Miles üyesi olan misafirlerimiz "Kredi kartı bilgilerimi saklamak istiyorum" seçeneğini işaretleyerek ve telefonuna gelen sms’de yer alan şifreyi ekrana girmek suretiyle kredi kartı bilgilerini kaydedebilmektedir. Böylece bir sonraki biletleme işleminizde hem kişisel bilgileriniz hem de kart bilgilerinizi girmeden hızlıca bilet alımınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartı bilgilerim güvenli bir şekilde kaydedilir mi?

PayU (ödeme çözümleri alt yapısı) tarafından sunulan tek tıkla ödeme çözümü, ödeme adımında kart bilgilerinizi kaydederek sonraki işlemlerinizde kart bilgisi girmeden işlem yapmanızı sağlar. Ödeme anında kayıtlı kartlarınızı görüntüleyerek, dilediğiniz kartla işlem yapabilirsiniz. Kart bilgileriniz herhangi bir güvenlik riski olmaksızın PayU(ödeme çözümleri alt yapısı) tarafından saklanır. Saklanan kart bilgileri “akıllı anahtar” (token) haline getirilerek ödeme anında sorunsuz bir şekilde bankaya iletilir ve işleminizin güvenle gerçekleştirilmesi sağlanır. Naspers iştiraki PayU, 16 ülkede milyonlarca müşteriye ödeme hizmeti vermektedir. PCI Veri Güvenliği Standardı, Level 1 sertifikasyonu ve BDDK tarafından sağlanan ödeme kuruluşu lisansına sahiptir. Ayrıntılı bilgi için www.payu.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Etiketler :
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.