1. HABERLER

  2. Instagram ile işinizi kurun
Instagram ile işinizi kurun

Instagram ile işinizi kurun

Diğer sosyal ağlarda olduğu gibi Instagram da, markanızı doğru ve akıllıca kullandığınızda işiniz için oluşturulabilir. Peki İnstagram'da neler yapılır? Instagram ile iş nasıl yapılır?

A+A-

Instagram, işinizi tüketicilere sunma aracı olarak hizmet eder. Instagram kullanarak yapılan sosyal medya pazarlaması, markanız için bir fırsat dünyası açabilir. Bu nedenle Instagram'ın işiniz için çok önemli olduğu açıktır. Peki,  Instagram ile işimizi nasıl kurabiliriz?. Bu sorunun cevabı aşağıdadır.

Öncelikle, Instagram'daki en iyi işletmeleri bilmek için bir araştırma yapmanız gerekir. Ayrıca, sektördeki diğer markalara da göz atmanız ve rakiplerinizin kim olduğunu bilmeniz gerekir; böylece işinizi geliştirmek için hangi stratejilerin kullanılacağını bilirsiniz. Her zaman iş hedeflerinize geri dönecek gerçekçi Instagram hedefleri belirlemelisiniz. Bu hedefler, hashtag hedeflemesi ile farkındalığın arttırılmasını içermelidir. Ürün bilincini artırmak ve web sitenize trafik çekmek. Daha sonra içeriğinizi yayınlamak için bir strateji geliştirmelisiniz. Burada ne sıklıkta yayın yaptığınızı, ne zaman yayınlayacağınızı ve içerik temalarınızı seçmeyi düşünmeniz gerekir. Düzenli bir gönderim yapmanız gerekirken aynı zamanda çok fazla gönderim yapmaktan kaçının.

Instagram'ın tamamen görsellerle ilgili olduğunu unutmayın. Profil resminiz şirketinizin logosu olmalıdır. Fotoğraflarınızın çoğu için kullanacağınız bir filtre seçmeniz gerekir. Fotoğraflarınız için bir filtre seçerek markanızın tanınmasını kolaylaştırır. Fotoğraflarınız takipçileriniz için daha kolay. İşletmenizin karakterini ve kültürünü yansıtan fotoğraflar yayınladığınızdan emin olun. Şirketinizi görsel olarak nasıl temsil edeceğinizden emin değilseniz, ne paylaştığını bilmek için takipçilerinizin hesaplarını izlemeyi düşünmelisiniz. Bu onların eğilimlerini bilmenizi sağlar ve böylece işinizi etkin bir şekilde sunmanıza yardımcı olur.

İşletmenizi Instagram'da oluşturmak için kullanabileceğiniz bir diğer teknik, markalı hashtag'dir. Instagram markanızı içeren bir etiket bulmalı ve takipçilerinizi bu resme uyan fotoğrafları paylaşmaya teşvik etmelisiniz. Bu, markalarınızın yeni potansiyel müşterilere maruz kalmasını sağlayacaktır ve bu, işletmenizin büyümesi için bir şanstır. Ayrıca coğrafi etiketlemeyi de düşünmelisiniz. Bu, konumunuzu fotoğraflarınıza gönderirken konumunuzu ekliyor. Takipçilerinizin sizi ve işinizi nerede bulacaklarını bilmesi çok etkilidir. Dahası, yakınınızda yaşayan takipçileriniz sizinle ve işinizle etkileşime geçmeyi seveceklerdir. Instagram'ınıza özel fırsatlar da göndermelisiniz. Bu, takipçilerinize indirimler sunarak yapılabilir, onları özel hissettirir ve böylece diğer insanlara işinizden bahseder.

HABERE YORUM KAT