Sektörün satış, üretim, ikinci el gibi bütün alanlarında Kovid-19 değişikliğine gidilmek zorunda kalındı. Aston Martin Türkiye’deki ileri gelen yetkililerden olan Nevzat Kaya, bu zamanların zor geçtiğini bu yüzden eskiye göre çok daha fazla çalışılması gerektiğini belirtti. Gelişme odaklı faaliyetleri bir taraftan devam ettirirken öbür taraftan da çalışanlarının ve hizmet alanlarının sağlığını ve itimadını sürdürmek için çabaladıklarını da ifade etti.
Mayıs ayı gibi satış ile servis alanlarında hareketlenme olduğunu paylaşan Kaya, normalleşmeye başlama süreci ile satın alma isteklerinin hızlandığını açıkladı. Bunun doğal bir sonucu olarak araç bulmanın kolay olmadığı zamanlara girilmiş olduğunu ekledi.
6 haftalık Mayıs-Haziran dönemleri içinde Aston Martin Türkiye adına 7 araç satışının olduğunu ikisinin de 0 km olduğunu söyleyerek sözlerini bitirdi. Ayrıca Kaya, Ağustos ayında Aston Martin olarak ilk defa üretilen modeli arazi aracı olan DBX’in Türkiye’ye ulaşacağını ve 2020 sonlarına doğru DBX’in satımının gerçekleşeceğini de bildirdi.